> sesja XX

sesja XX

Uchwała 1/XX/2005

UCHWAŁA    NR XX/1/05


Rady Gminy Rędziny z dnia  03 lutego 2005


w  sprawie :  zatwierdzenia planu pracy komisji Rady Gminy Rędziny


Na podstawie art. 21 ust.3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U.z 2001r., Nr 142,poz.1591z późn.zmian.)


Rada Gminy Rędziny  u c h w a l a  co następuje:


§ 1


Zatwierdza się plan pracy  Komisji  Oświaty, Sportu, Zdrowia i Polityki Społecznej  w brzmieniu określonym w załączniku nr 1.


§ 2


Zatwierdza się plan pracy Komisji Infrastruktury, Rolnictwa i Ochrony Środowiska  w brzmieniu określonym w załączniku nr 2.


§ 3


Zatwierdza się plan pracy  Komisji Finansów Publicznych i Samorządu  w brzmieniu określonym w załączniku nr 3.


§ 4


Zatwierdza się plan pracy Komisji Rewizyjnej w brzmieniu określonym w załączniku nr 4.


§ 5


Wykonanie uchwały powierza się Przewodniczącemu  Rady Gminy Rędziny.


§ 6


Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

 

Opublikowane przez: Marcin Gruszka | Data wprowadzenia: 2005-03-07 09:45:22.
Uchwała 2/XX/2005

U C H W A Ł A   Nr  XX/2/2005


Rady Gminy  Rędziny


z dnia  3 lutego  2005 roku


w sprawie : przyjęcia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych  na rok   2005.


Na podstawie art. 18 ust.2 pkt.15  ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. z 2001r. Nr 142, poz. 1591 z późn zm.) oraz art.41 ust.1,2 i  5 ustawy z dnia 26 października 1982 roku o wychowaniu w trzeźwości


i  przeciwdziałaniu alkoholizmowi  ( Dz. U. nr 147 z 2002 r.poz.1231 z późn.zm.)


Rada Gminy w Rędzinach uchwala co następuje :


§ 1


Przyjąć Gminny Program Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych na rok 2005 stanowiący załącznik nr 1 do uchwały.


§ 2


Wykonanie uchwały powierz się Wójtowi Gminy Rędziny.


§ 3 


Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia z mocą obowiązującą od dnia 1 stycznia 2005 roku

 
zalacznik1_2_20_2005.pdf

Opublikowane przez: Marcin Gruszka | Data wprowadzenia: 2005-03-07 10:07:54 | Data modyfikacji: 2005-03-07 10:26:29.
Uchwała 4/XX/2005

UCHWAŁA Nr XX/4/2005


Rady Gminy Rędziny


z dnia 03 lutego 2005


w sprawie:regulaminu określajacego wysokość stawek i szczegółowe warunki przyznawania dodatków do wynagrodzenia zasadniczego, szczegółowe warunki obliczania i wypłacania wynagrodzenia za godziny ponadwymiarowe i godziny doraźnych zastępstw oraz wysokość i warunki wypłacania nagród i innych swiadczeń wynikających ze stosunku pracy nauczycieli zatrudnionych w szkołach i przedszkolach prowadzonych przez Gminę Rędziny w roku 2005.


 


Na podstawie art. 18, ust. 2, pkt 15 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz.U. z 2001r. Nr 142, poz. 1591, z 2002r. Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558, Nr 113, poz. 984, z 2002r.  Nr 214, poz. 1806 oraz z 2003r. Nr 80, poz. 717, z 2004r. Nr 102, poz. 1055, Nr 116, poz. 1203, Nr 167, poz. 1759) art. 30, ust. 6, art. 49 ust. 2, art. 54 ustawy z dnia 26 stycznia 1982r. – Karta Nauczyciela (tekst jednolity Dz.U. z 2003 Nr 118, poz. 1112, Nr 137 poz. 1304, Nr 203 poz. 1966, Nr 213 poz. 2081, z 2004r. Nr 96, poz. 959, Nr 179, poz. 1845) oraz art. 7 i 13 pkt 2 ustawy z dnia 20 lipca 2000r. o ogłaszaniu aktów normatywnych i niektórych innych aktów prawnych ( Dz.U. z 2002r. Nr 62, poz. 595, z 2004r. Nr 96 poz. 959)


Rada Gminy Rędziny


uchwala, co następuje:


§ 1


Regulamin określający wysokość stawek i szczegółowe warunki przyznawania dodatków do wynagrodzenia zasadniczego, szczgółowe warunki obliczania i wypłacania wynagrodzenia za godziny ponadwymiarowe i godziny doraźnych zastępstw oraz wysokość i warunki wypłacania nagród i innych śwadczeń wynikających ze stosunku pracy nauczycieli zatrudnionych w szkołach i przedszkolach prowadzonych przez Gminę Rędziny w roku 2005 stanowiący załącznik do niniejszej uchwały.


§ 2


Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy.


§ 3


Uchwała podlega ogłoszeniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Śląskiego i wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia z mocą obowiązującą od 1 stycznia 2005r.

 

Opublikowane przez: Marcin Gruszka | Data wprowadzenia: 2005-03-07 09:47:55 | Data modyfikacji: 2005-03-07 10:26:29.
Uchwała 5/XX/2005

UCHWAŁA  NR XX/5/2005


Rady  Gminy  Rędziny 


z dnia 03 lutego 2005 roku


w  sprawie : ustalenia  tygodniowego obowiązkowego  wymiaru  godzin dla  nauczycieli  realizujących  w  ramach  stosunku  pracy  obowiązki  określone  dla  stanowisk  o  różnym  tygodniowym  obowiązkowym  wymiarze  godzin.


  Na  podstawie  art. 18 ust. 2  pkt.15  ustawy  z  dnia  8  marca  1990 r  o  samorządzie  gminnym/t.j. Dz U. z 2001 r  Nr  142  poz  1591 z późn. zm/ oraz  art. 42  ust 7 pkt 3  ustawy  z  26 stycznia  1982 r – Karta  Nauczyciela/t.j. Dz.U. z 2003 r  Nr  118 poz. 1112 z późn.zm./


Rada  Gminy  Rędziny  uchwala :


§ 1


1.Tygodniowy  obowiązkowy  wymiar  godzin zajęć  dydaktycznych, wychowawczych, opiekuńczych prowadzonych  bezpośrednio  z  uczniami  lub  wychowankami  albo  na  ich  rzecz  dla  nauczycieli  realizujących  w  ramach  stosunku  pracy  obowiązki  określone  dla  stanowisk  o  różnym  tygodniowym  obowiązkowym  wymiarze  godzin  wyznacza  się  w  sposób  następujący :


1)Sumuje  się  z  dokładnością  do  0.01 części  etatu  realizowanego  przez  nauczyciela  według  norm  określonych  w  art. 42 ust 3 ustawy  z  dnia  26  stycznia  1982 r  Karta  Nauczyciela


2)Przydzieloną  łącznie  nauczycielowi  liczbę  godzin  dzieli  się  przez  sumę  otrzymaną  zgodnie  z  zasadą  zawartą  w  punkcie  1).


Otrzymany  wynik  zaokrągla  się  do  pełnych  godzin  w  ten  sposób, że  część godziny  do 0.5  pomija  się a  co  najmniej  0.5 godziny  liczy  się  za  pełną  godzinę


3)Liczba  godzin  obliczona  zgodnie  z  punktem  2)  stanowi  tygodniowy  obowiązkowy  wymiar  zajęć  dydaktycznych, wychowawczych  i  opiekuńczych  prowadzonych bezpośrednio  z  uczniami  lub  wychowankami  dla  nauczycieli  którzy  w  ramach  stosunku  pracy  realizują  obowiązki  określone  dla  stanowisk  o  różnym  tygodniowym obowiązkowym  wymiarze  godzin


2. Godzinami  ponadwymiarowymi    godziny  będące  różnicą  pomiędzy  godzinami  zrealizowanymi  w  tygodniu  a  obowiązkowym  tygodniowym  wymiarem  obliczonym  według  punktu 2). Wynagrodzenie  za  godziny  ponadwymiarowe  oblicza  się  zgodnie  z  regulaminem  wynagradzania  nauczycieli.


§ 2


Wykonanie  uchwały  powierza  się  Wójtowi  Gminy  Rędziny


§ 3


Uchwała podlega publikacji w Dzienniku Urzędowym Woj. Śląskiego i wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia z mocą obowiązującą od 1 września 2005 roku.

 

Opublikowane przez: Marcin Gruszka | Data wprowadzenia: 2005-03-07 09:50:29 | Data modyfikacji: 2005-03-29 09:23:22.
Uchwała 6/XX/2005

UCHWAŁA  NR XX/6/2005

Rady Gminy Rędziny

z dnia 03 lutego 2005 roku

w  sprawie : zasad  udzielania  i  rozmiaru  zniżek  nauczycielom, którym  powierzono  stanowiska  kierownicze  w  szkołach

 

Na  podstawie  art. 18 ust. 2 pkt.15 ustawy  z  dnia  8  marca  1990 r  o  samorządzie  gminnym/t.j. Dz U. z 2001 r  Nr  142  poz.  1591 z późn. zm/ oraz  art. 42  ust. 7 pkt 2  ustawy  z  26 stycznia  1982 r – Karta  Nauczyciela /t.j. Dz.U. z 2003 r  Nr  118 poz 1112 z późn.zm./

Rada  Gminy  Rędziny  uchwala :

§ 1

1.Nauczycielom, którym  powierzono stanowiska  kierownicze w szkołach, przedszkolach  obniża  się  tygodniowy  obowiązkowy  wymiar  godzin zajęć dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych.   

2.Ustala  się  zasady  udzielania  i  rozmiar  zniżek  nauczycielom, którym  powierzono  stanowiska  kierownicze  w  szkołach  według  poniższej tabeli :

 

L.p

Stanowisko kierownicze

Tygodniowy  wymiar godzin

1.

Dyrektor  szkoły każdego typu liczącej:

7 oddziałów

8 – 16 oddziałów

17 oddziałów  i więcej

 

8 godzin

5 godzin

3 godziny

2.

Wicedyrektor  szkoły

7 godzin

3.

Dyrektor  przedszkola

8 godzin

 

§ 2

Wymiar  zajęć  ustalony  w § 1  odnosi  się również  do  nauczycieli  zajmujących  stanowiska  kierownicze  w  zastępstwie  nauczycieli, którym  powierzono  te  stanowiska  z  tym  że  obowiązuje  on  od  pierwszego  dnia  miesiąca  następującego  po  miesiącu  w  którym  zlecono  nauczycielowi  zastępstwo.

§ 3

Wykonanie  uchwały  powierza  się  Wójtowi  Gminy  Rędziny

§ 4

Uchwała podlega publikacji w Dzienniku Urzędowym Woj. Śląskiego i wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia z mocą obowiązującą od 1 września 2005 roku.

 

Opublikowane przez: Marcin Gruszka | Data wprowadzenia: 2005-03-07 09:54:35 | Data modyfikacji: 2005-03-29 09:26:36.
Uchwała 7/XX/2005

UCHWAŁA  NR  XX/7/2005

Rady  Gminy  Rędziny 

z  dnia  03 lutego 2005 roku

w  sprawie : ustalenia  tygodniowego obowiązkowego  wymiaru  godzin dla  pedagogów,  logopedów

Na  podstawie  art. 18 ust. 2 pkt.15  ustawy  z  dnia  8  marca  1990 r  o  samorządzie  gminnym/t.j. Dz U. z 2001 r  Nr  142  poz. 1591 z późn. zm./ oraz  art. 42  ust. 3 i 7  ustawy  z  26 stycznia  1982 r – Karta  Nauczyciela /t.j. Dz.U. z 2003 r  Nr  118 poz. 1112 z późn.zm./

Rada  Gminy  Rędziny  uchwala :

§ 1

1.Tygodniowy  obowiązkowy  wymiar  godzin dla  nauczycieli  szkół  określonych  w  art. 42 ust.  7 pkt 3  ustawy  z  dnia  26 stycznia  1982 r  - Karta  Nauczyciela  określa  następująca  tabela:

L.p

Stanowisko

Tygodniowy  obowiązkowy wymiar godz.

1.

Pedagog szkolny

20

2.

Logopeda

20 

Jedna  godzina  zajęć  wynosi  60 min

§ 2

Wykonanie  uchwały  powierza  się  Wójtowi  Gminy  Rędziny

§ 3

Uchwała podlega publikacji w Dzienniku Urzędowym Woj. Śląskiego i wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia z mocą obowiązującą od 1 września 2005 roku.

 

Opublikowane przez: Marcin Gruszka | Data wprowadzenia: 2005-03-07 09:57:48 | Data modyfikacji: 2005-03-29 09:21:40.
Uchwała 9/XX/2005

Uchwała Nr  XX/9/2005


Rady Gminy Rędziny


z dnia 3 lutego 2005r.


w sprawie zwolnień z podatku od nieruchomości przedmiotów opodatkowania zajętych na prowadzenie działalności produkcyjnej lub usługowej przez przedsiębiorców tworzących nowe miejsca pracy na terenie Gminy Rędziny


      


 


Na podst. art. 18 ust.2 pkt 8, art.40 ust.1 i art. 41 ust.1, art. 42  ustawy z dnia 08 marca 1990r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity:Dz.U. z 2001r. Nr 142, poz. 1591, zm. Dz.U. z 2002r. Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558, Nr 113, poz. 984, Nr 214, poz. 1806, Dz.U. z 2003r. Nr 80, poz. 717, Nr 162, poz. 1568, Dz.U. z 2002r. Nr 153, poz. 1271, Dz.U. z 2004r. Nr 102, poz. 1055,  Nr 116, poz. 1203, Dz.U. z 2002r. Nr 214, poz. 1806) oraz art. 7 ust.3 ustawy z dnia 12 stycznia 1991r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz.U.  z 2002r. Nr 9, poz. 84, Nr 200, poz. 1683, Dz.U. z 2003r. Nr 110, poz. 1039,  Nr 203,


poz. 1966, Nr 200,  poz. 1953, M.P. z 2003r. Nr 51, poz. 804, Dz.U. z 2003r. Nr 96, poz. 874, Nr 188, poz. 1840, Nr 96, poz. 959, Nr 123, poz. 1291, M.P. z 2004r. Nr 43, poz. 753, Nr 46, poz. 794, Dz.U. z 2002r. Nr 200, poz. 1683, Dz.U. z 2004r. Nr 92, poz. 880, poz. 884), Rozporządzenia Komisji Europejskiej  Nr 69/2001 z dnia 12 stycznia 2001r. w sprawie


zastosowania art. 87 i 88 Traktatu WE w odniesieniu do pomocy w ramach zasady  de minimis (Dz.U. WE L 10 z 13.01.2001r.)


 


Rada Gminy Rędziny 


uchwala co następuje:


§ 1


 


1.Zwalnia się z podatku od nieruchomości  na zasadach określonych w niniejszej uchwale-  grunty, budynki lub ich części  i budowle lub ich części  zajęte na prowadzenie działalności gospodarczej produkcyjnej lub usługowej  przez  przedsiębiorców realizujących na terenie


Gminy Rędziny nowe inwestycje, którzy:  


a)   podejmują po raz pierwszy  działalność gospodarczą  na terenie Gminy Rędziny-


      pod warunkiem utworzenia miejsc pracy o których mowa w § 1 pkt 6 dla   osób


      posiadających status osoby bezrobotnej,  stale zamieszkujących na terenie  gminy


      Rędziny.


b)   już prowadzą działalność gospodarczą na terenie Gminy Rędziny- pod warunkiem  


      utworzenia   miejsc pracy o których mowa w § 1 pkt 6  dla osób posiadających status


      osoby  bezrobotnej,  stale zamieszkujących na terenie  gminy Rędziny.


      Zwolnienie obejmuje wówczas tylko wyłącznie nową inwestycję tj. nowo


      nabyte grunty, nowo nabyte lub wybudowane budynki lub ich części  i budowle lub


      ich części  przeznaczone na prowadzenie  działalności   produkcyjnej lub usługowej.


 


2. Za przedsiębiorców podejmujących działalność gospodarczą po raz pierwszy nie uważa się:


a) osób, które podejmują działalność gospodarczą powtórnie zarejestrowaną 


w przedmiotach opodatkowania, wykorzystywanych przez nich  wcześniej do prowadzenia działalności gospodarczej,


b) osób podejmujących działalność gospodarczą w przedmiotach opodatkowania wykorzystywanych wcześniej do prowadzenia działalności przez ich współmałżonków,


c) osób podejmujących działalność gospodarczą w przedmiotach opodatkowania wykorzystywanych wcześniej przez przedsiębiorcę, w stosunku do którego są oni  wstępnymi (np. rodzice, dziadkowie), zstępnymi (np. dzieci, wnukowie),


którego są rodzeństwem lub powinowatymi  pierwszego stopnia (np. teść, teściowa, zięć, synowa) bądź pozostają z nim w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.


3.Przez „nową inwestycję” dla potrzeb niniejszej uchwały należy rozumieć inwestycję w środki  trwałe -  związaną z utworzeniem, rozbudową lub nabyciem przedsiębiorstwa, jak również związaną z rozpoczęciem w przedsiębiorstwie działalności obejmującej dokonywanie zasadniczych  zmian  produkcji, produktu albo procesu produkcyjnego.


4.Zwolnienie nie dotyczy usług developerskich.


5.Zwolnienie dotyczy przedsiębiorców, którzy zrealizowali nową inwestycję, o której mowa w ust. 3  w okresie  od 01 października   2004 do roku 30 listopada  2006 roku.


6. Zwolnienie przysługuje:


1. W roku 2005 od miesiąca następującego po miesiącu w którym przedsiębiorca złożył


wniosek o zwolnienie z podatku i spełnił wszystkie warunki określone w uchwale - jeśli w wyniku inwestycji utworzono co najmniej  trzy  miejsca pracy, o których mowa w § 1 ust.1 lit. a i b


2.  W roku 2005 i 2006 od miesiąca następującego po miesiącu w którym przedsiębiorca złożył wniosek o zwolnienie z podatku i spełnił wszystkie warunki określone - jeśli w wyniku inwestycji utworzono co najmniej  pięć  miejsc pracy,


o których mowa w § 1 ust.1 lit. a i b dla przedsiębiorców, którzy  zatrudnią w realizowanej „nowej inwestycji”  ogółem do 30 pracowników ;


3. W roku  2005 od miesiąca następującego po miesiącu w którym przedsiębiorca złożył wniosek o zwolnienie z podatku i spełnił wszystkie warunki określone w uchwale - jeśli w wyniku inwestycji utworzono co najmniej  pięć  miejsc pracy, o których mowa w § 1 ust.1 lit. a i b


4. W roku 2005 i 2006 od miesiąca następującego po miesiącu w którym przedsiębiorca złożył wniosek o zwolnienie z podatku i spełnił wszystkie warunki określone w uchwale - jeśli w wyniku inwestycji utworzono co najmniej  siedem   miejsc pracy, o których mowa w § 1 ust.1 lit. a i b dla przedsiębiorców, którzy  zatrudnią w realizowanej „nowej inwestycji” ogółem  powyżej   30 pracowników.


7.Warunek utworzenia nowych miejsc pracy uważa się za spełniony, jeżeli inwestycja spowodowała wzrost zatrudnienia w stosunku do średniego poziomu zatrudnienia w okresie 6 miesięcy przed dokonaniem inwestycji, przy czym uwzględnia się stan zatrudnienia liczony jako suma osób  zatrudnionych na umowę o pracę w przeliczeniu na pełne etaty. W przypadku osób  zatrudnionych w niepełnym wymiarze czasu pracy należy miejsca pracy odpowiednio przeliczyć.


8. Zwolnienie od podatku przysługuje, jeżeli zwiększony poziom zatrudnienia zostanie utrzymany przez cały okres zwolnienia.


 


§ 2


 


Kwota zwolnienia z podatku wynosi:


-  w roku 2005  – 50% należnego podatku


-  w roku 2006  – 40% należnego podatku


 


§ 3


 


1.Wniosek ubiegającego się o zwolnienie winien zawierać:


    a/ oznaczenie przedsiębiorcy


    b/ siedzibę lub miejsce zamieszkania


    c/ określenie przedmiotu  prowadzonej działalności


    d/ miejsce prowadzonej działalności


    e/ datę rozpoczęcia działalności


    f/ NIP, Pesel (dla osób fizycznych)


    g/ oświadczenie o ilości zatrudnionych osób w okresie 6 miesięcy poprzedzających


        miesiąc złożenia wniosku (w przeliczeniu na pełne etaty)


    h/ oświadczenie o ilości zatrudnionych osób o których mowa w § 1 ust. 1 uchwały


2. Do wniosku należy dołączyć:


- deklarację rozliczeniową  (formularz  ZUS DRA) za okres 6 miesięcy poprzedzających miesiąc złożenia wniosku z potwierdzeniem jej złożenia w ZUS


- zgłoszenie do ubezpieczeń (formularz ZUS ZUA) potwierdzający  zatrudnienie


osób określonych w § 1 ust.1  uchwały z potwierdzeniem jej złożenia w ZUS


-  aktualny wypis z rejestru przedsiębiorców lub ewidencji działalności gospodarczej (nie dotyczy przedsiębiorców wpisanych do ewidencji tut. Urzędu)


-  zaświadczenie z Powiatowego Urzędu Pracy, że osoba zatrudniona posiada status bezrobotnego,


-  oświadczenie podatnika o wielkości pomocy  de minimis  otrzymanej w ciągu  kolejnych trzech lat poprzedzających dzień złożenia wniosku


-  dokumenty potwierdzające zrealizowanie „nowej inwestycji „ .


3. W czasie  korzystania ze zwolnienia podatnik może wnioskować o zmianę okresu zwolnienia określonego w § 1 ust. 6.


4. Przedsiębiorca, który uzyskał zwolnienie, zobowiązany jest przedkładać kwartalnie dokumenty potwierdzające utrzymanie nowych miejsc pracy . Informację tę należy składać w terminie do 20-stego dnia miesiąca po zakończeniu kwartału.


5.W przypadku utraty warunków uprawniających do zwolnienia, podatnik jest zobowiązany powiadomić pisemnie Urząd Gminy w terminie 14 dni od dnia wystąpienia okoliczności powodujących utratę prawa do zwolnienia.


6.Podatnik korzystający ze zwolnienia traci prawo do przedmiotowego  zwolnienia  od pierwszego dnia miesiąca, w którym wystąpiły okoliczności powodujące utratę prawa do zwolnienia.


7. Podatnik, który nie dopełnił obowiązku określonego w ust.5 traci prawo do zwolnienia od początku roku podatkowego, w którym wystąpiły okoliczności powodujące utratę tego prawa.


8. W przypadku utraty prawa do korzystania ze zwolnienia podatek staje się natychmiast wymagalny wraz z odsetkami za zwłokę pobieranymi od zaległości podatkowych, liczonymi od ustawowych terminów płatności podatku.


9. Zwolnienia, o których mowa w § 1-2 udzielane są w drodze decyzji Wójta Gminy Rędziny na udokumentowany wniosek Podatnika.


§ 4


 


Pomoc udzielana na podstawie niniejszej uchwały jest pomocą de minimis.


1. Udzielanie jej następuje zgodnie z warunkami określonymi w Rozporządzeniu Komisji Europejskiej Nr 69/2001 z dnia 12 stycznia 2001r. w sprawie zastosowania art. 87 i 88 Traktatu WE w odniesieniu do pomocy w ramach zasady de minimis (Dz.U. WE  L 10 z 13.01.2001r.)”  


2.  Udzielona może być wyłącznie przedsiębiorcom, dla których wartość planowanej pomocy de minimis udzielonej na podstawie niniejszej uchwały, łącznie z wartością pomocy de minimis uzyskanej  przez danego  przedsiębiorcę w różnych formach i z różnych źródeł, w okresie 3 kolejnych lat poprzedzających dzień jej udzielenia, nie przekracza kwoty stanowiącej


równowartość 100 tys. euro brutto.    


3.  Nie może być udzielana w przypadku zatrudniania młodocianych w celu praktycznej nauki zawodu  oraz w przypadku przedsiębiorców, którzy zalegają z zapłatą zobowiązań wobec budżetu Gminy Rędziny.    


 


§ 5


 


Zastrzega się prawo do kontroli u przedsiębiorcy korzystającego ze zwolnienia.


 


§ 6


 


Traci moc Uchwała Nr 52/XVI/2004 Rady Gminy Rędziny z dnia 23 sierpnia 2004r. w sprawie zwolnień z podatku od nieruchomości przedmiotów opodatkowania zajętych na prowadzenie działalności produkcyjnej lub usługowej przez przedsiębiorców tworzących nowe miejsca pracy na terenie Gminy Rędziny.


 


§ 7


 


Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy Rędziny.


 


§ 8


 


Uchwała niniejsza podlega ogłoszeniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Śląskiego i wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia.

 

Opublikowane przez: Marcin Gruszka | Data wprowadzenia: 2005-03-08 13:43:56 | Data modyfikacji: 2005-03-08 13:46:27.
Uchwała 10/XX/2005

UCHWAŁA Nr XX/10/2005


Rady Gminy w Rędzinach


z dnia 03 lutego 2005 r.


w sprawie:  zmiany uchwały nr 27/VI/99 z dnia 11.03.1999 roku w sprawie zasad sprzedaży lokali mieszkalnych stanowiących własność Gminy  Rędziny


 


Na podstawie art. 18, ust. 2, pkt 9a ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 zm. Dz. U. z 2002 r. nr 23 poz. 220, nr 62, poz. 558, nr 113, poz. 984, nr 153 poz. 1271, nr 214 poz. 1806, Dz. U. z 2003 r. nr 80 poz. 717), oraz na podstawie art.34 ust.6 w związku z rt.37 ust.2 pkt.1 art. 68 ust. 1 pkt. 7 ustawy z dnia 21.08.1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity Dz. U. z 2004 r. nr 261 poz. 2603/


Rada Gminy w  Rędzinach  uchwala :


§ 1


Zmienia się uchwałę nr 27/VI/99 z dnia 11.03.1999 roku w  zasad sprzedaży lokali mieszkalnych stanowiących własność Gminy  Rędziny w ten sposób, że w § 2 dodaje się zdanie o następującej treści : „ Bonifikata nie ma zastosowania do ceny gruntu związanego z lokalem”.


§ 2.


W pozostałej części uchwała nie uległa zmianie.


§ 3.


Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy.


§ 4.


Uchwała podlega ogłoszeniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Śląskiego i wchodzi w życie po upływie 14 dni od daty ogłoszenia.

 

Opublikowane przez: Marcin Gruszka | Data wprowadzenia: 2005-03-07 10:00:08 | Data modyfikacji: 2005-03-08 13:46:27.
Uchwała 11/XX/2005

UCHWAŁA    NR XX/11/2005


Rady Gminy Rędziny


z dnia  03 lutego 2005


w  sprawie :  udzielenia pomocy finansowej dla Starostwa Powiatowego w  Częstochowie


Na podstawie art. 18 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U.z 2001r., Nr 142,poz.1591z późn.zmian.)oraz art.117a ustawy


o finansach publicznych /Dz.U.z 2003 nr 15, poz.148 z pózn. zm/


Rada Gminy Rędziny  u c h w a l a  co następuje:


§ 1


Udzielić pomocy finansowej w wysokości  200.000 zł. /słownie: dwieście tysięcy złotych/  dla Starostwa Powiatowego w Częstochowie celem  współfinansowania następujących zadań drogowych:


1/  na drodze powiatowej DP S-1059 Rudniki Nowe-Kościelec opracowania  projektu   przebudowy drogi wraz z odwodnieniem,


2/ na drodze powiatowej DP S-1059 DK-1 Kościelec – wykonanie nowej nawierzchni  bitumicznej


§ 2


Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy.


§ 3


Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

 

Opublikowane przez: Marcin Gruszka | Data wprowadzenia: 2005-03-07 10:01:47 | Data modyfikacji: 2005-03-08 13:46:27.

Zobacz:
 sesja XX .  sesja XXI .  sesja XXII .  sesja XXIII .  sesja XXIV .  sesja XXV .  sesja XXVI .  sesja XXVII .  sesja XXVIII . 
Data wprowadzenia: 2005-03-07 10:01:47
Opublikowane przez: Marcin Gruszka
 
Dodatkowe Informacje:
.
Adres:
Urząd Gminy
ul. ul. Wolności 87
42-242 Rędziny
Wójt Gminy
mgr inż. Paweł Militowski
Kontakt:
Tel: (+48 34) 32-79-014
Fax: (+48 34) 32-79-014
e-mail: