sesja XX
Uchwała 1/XX/2005 |
UCHWAŁA NR XX/1/05 Rady Gminy Rędziny z dnia 03 lutego 2005 w sprawie : zatwierdzenia planu pracy komisji Rady Gminy Rędziny Na podstawie art. 21 ust.3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U.z 2001r., Nr 142,poz.1591z późn.zmian.) Rada Gminy Rędziny u c h w a l a co następuje: § 1 Zatwierdza się plan pracy Komisji Oświaty, Sportu, Zdrowia i Polityki Społecznej w brzmieniu określonym w załączniku nr 1. § 2 Zatwierdza się plan pracy Komisji Infrastruktury, Rolnictwa i Ochrony Środowiska w brzmieniu określonym w załączniku nr 2. § 3 Zatwierdza się plan pracy Komisji Finansów Publicznych i Samorządu w brzmieniu określonym w załączniku nr 3. § 4 Zatwierdza się plan pracy Komisji Rewizyjnej w brzmieniu określonym w załączniku nr 4. § 5 Wykonanie uchwały powierza się Przewodniczącemu Rady Gminy Rędziny. § 6 Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia. |
Uchwała 2/XX/2005 |
U C H W A Ł A Nr XX/2/2005 Rady Gminy Rędziny z dnia 3 lutego 2005 roku w sprawie : przyjęcia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych na rok 2005. Na podstawie art. 18 ust.2 pkt.15 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. z 2001r. Nr 142, poz. 1591 z późn zm.) oraz art.41 ust.1,2 i 5 ustawy z dnia 26 października 1982 roku o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi ( Dz. U. nr 147 z 2002 r.poz.1231 z późn.zm.) Rada Gminy w Rędzinach uchwala co następuje : § 1 Przyjąć Gminny Program Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych na rok 2005 stanowiący załącznik nr 1 do uchwały. § 2 Wykonanie uchwały powierz się Wójtowi Gminy Rędziny. § 3 Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia z mocą obowiązującą od dnia 1 stycznia 2005 roku zalacznik1_2_20_2005.pdf |
Uchwała 4/XX/2005 |
UCHWAŁA Nr XX/4/2005 Rady Gminy Rędziny z dnia 03 lutego 2005 w sprawie:regulaminu określajacego wysokość stawek i szczegółowe warunki przyznawania dodatków do wynagrodzenia zasadniczego, szczegółowe warunki obliczania i wypłacania wynagrodzenia za godziny ponadwymiarowe i godziny doraźnych zastępstw oraz wysokość i warunki wypłacania nagród i innych swiadczeń wynikających ze stosunku pracy nauczycieli zatrudnionych w szkołach i przedszkolach prowadzonych przez Gminę Rędziny w roku 2005.
Na podstawie art. 18, ust. 2, pkt 15 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz.U. z 2001r. Nr 142, poz. 1591, z 2002r. Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558, Nr 113, poz. 984, z 2002r. Nr 214, poz. 1806 oraz z 2003r. Nr 80, poz. 717, z 2004r. Nr 102, poz. 1055, Nr 116, poz. 1203, Nr 167, poz. 1759) art. 30, ust. 6, art. 49 ust. 2, art. 54 ustawy z dnia 26 stycznia 1982r. – Karta Nauczyciela (tekst jednolity Dz.U. z 2003 Nr 118, poz. 1112, Nr 137 poz. 1304, Nr 203 poz. 1966, Nr 213 poz. 2081, z 2004r. Nr 96, poz. 959, Nr 179, poz. 1845) oraz art. 7 i 13 pkt 2 ustawy z dnia 20 lipca 2000r. o ogłaszaniu aktów normatywnych i niektórych innych aktów prawnych ( Dz.U. z 2002r. Nr 62, poz. 595, z 2004r. Nr 96 poz. 959) Rada Gminy Rędziny uchwala, co następuje: § 1 Regulamin określający wysokość stawek i szczegółowe warunki przyznawania dodatków do wynagrodzenia zasadniczego, szczgółowe warunki obliczania i wypłacania wynagrodzenia za godziny ponadwymiarowe i godziny doraźnych zastępstw oraz wysokość i warunki wypłacania nagród i innych śwadczeń wynikających ze stosunku pracy nauczycieli zatrudnionych w szkołach i przedszkolach prowadzonych przez Gminę Rędziny w roku 2005 stanowiący załącznik do niniejszej uchwały. § 2 Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy. § 3 Uchwała podlega ogłoszeniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Śląskiego i wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia z mocą obowiązującą od 1 stycznia 2005r. |
Uchwała 5/XX/2005 |
UCHWAŁA NR XX/5/2005 Rady Gminy Rędziny z dnia 03 lutego 2005 roku w sprawie : ustalenia tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin dla nauczycieli realizujących w ramach stosunku pracy obowiązki określone dla stanowisk o różnym tygodniowym obowiązkowym wymiarze godzin. Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt.15 ustawy z dnia 8 marca 1990 r o samorządzie gminnym/t.j. Dz U. z 2001 r Nr 142 poz 1591 z późn. zm/ oraz art. 42 ust 7 pkt 3 ustawy z 26 stycznia 1982 r – Karta Nauczyciela/t.j. Dz.U. z 2003 r Nr 118 poz. 1112 z późn.zm./ Rada Gminy Rędziny uchwala : § 1 1.Tygodniowy obowiązkowy wymiar godzin zajęć dydaktycznych, wychowawczych, opiekuńczych prowadzonych bezpośrednio z uczniami lub wychowankami albo na ich rzecz dla nauczycieli realizujących w ramach stosunku pracy obowiązki określone dla stanowisk o różnym tygodniowym obowiązkowym wymiarze godzin wyznacza się w sposób następujący : 1)Sumuje się z dokładnością do 0.01 części etatu realizowanego przez nauczyciela według norm określonych w art. 42 ust 3 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r Karta Nauczyciela 2)Przydzieloną łącznie nauczycielowi liczbę godzin dzieli się przez sumę otrzymaną zgodnie z zasadą zawartą w punkcie 1). Otrzymany wynik zaokrągla się do pełnych godzin w ten sposób, że część godziny do 0.5 pomija się a co najmniej 0.5 godziny liczy się za pełną godzinę 3)Liczba godzin obliczona zgodnie z punktem 2) stanowi tygodniowy obowiązkowy wymiar zajęć dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych prowadzonych bezpośrednio z uczniami lub wychowankami dla nauczycieli którzy w ramach stosunku pracy realizują obowiązki określone dla stanowisk o różnym tygodniowym obowiązkowym wymiarze godzin 2. Godzinami ponadwymiarowymi są godziny będące różnicą pomiędzy godzinami zrealizowanymi w tygodniu a obowiązkowym tygodniowym wymiarem obliczonym według punktu 2). Wynagrodzenie za godziny ponadwymiarowe oblicza się zgodnie z regulaminem wynagradzania nauczycieli. § 2 Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy Rędziny § 3 Uchwała podlega publikacji w Dzienniku Urzędowym Woj. Śląskiego i wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia z mocą obowiązującą od 1 września 2005 roku. |
Uchwała 6/XX/2005 | ||||||||||||
UCHWAŁA NR XX/6/2005 Rady Gminy Rędziny z dnia 03 lutego 2005 roku w sprawie : zasad udzielania i rozmiaru zniżek nauczycielom, którym powierzono stanowiska kierownicze w szkołach Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt.15 ustawy z dnia 8 marca 1990 r o samorządzie gminnym/t.j. Dz U. z 2001 r Nr 142 poz. 1591 z późn. zm/ oraz art. 42 ust. 7 pkt 2 ustawy z 26 stycznia 1982 r – Karta Nauczyciela /t.j. Dz.U. z 2003 r Nr 118 poz 1112 z późn.zm./ Rada Gminy Rędziny uchwala : § 1 1.Nauczycielom, którym powierzono stanowiska kierownicze w szkołach, przedszkolach obniża się tygodniowy obowiązkowy wymiar godzin zajęć dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych. 2.Ustala się zasady udzielania i rozmiar zniżek nauczycielom, którym powierzono stanowiska kierownicze w szkołach według poniższej tabeli : L.p Stanowisko kierownicze Tygodniowy wymiar godzin 1. Dyrektor szkoły każdego typu liczącej: 7 oddziałów 8 – 16 oddziałów 17 oddziałów i więcej 8 godzin 5 godzin 3 godziny 2. Wicedyrektor szkoły 7 godzin 3. Dyrektor przedszkola 8 godzin
§ 2 Wymiar zajęć ustalony w § 1 odnosi się również do nauczycieli zajmujących stanowiska kierownicze w zastępstwie nauczycieli, którym powierzono te stanowiska z tym że obowiązuje on od pierwszego dnia miesiąca następującego po miesiącu w którym zlecono nauczycielowi zastępstwo. § 3 Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy Rędziny § 4 Uchwała podlega publikacji w Dzienniku Urzędowym Woj. Śląskiego i wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia z mocą obowiązującą od 1 września 2005 roku. |
||||||||||||
Uchwała 7/XX/2005 | |||||||||
UCHWAŁA NR XX/7/2005 Rady Gminy Rędziny z dnia 03 lutego 2005 roku w sprawie : ustalenia tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin dla pedagogów, logopedów Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt.15 ustawy z dnia 8 marca 1990 r o samorządzie gminnym/t.j. Dz U. z 2001 r Nr 142 poz. 1591 z późn. zm./ oraz art. 42 ust. 3 i 7 ustawy z 26 stycznia 1982 r – Karta Nauczyciela /t.j. Dz.U. z 2003 r Nr 118 poz. 1112 z późn.zm./ Rada Gminy Rędziny uchwala : § 1 1.Tygodniowy obowiązkowy wymiar godzin dla nauczycieli szkół określonych w art. 42 ust. 7 pkt 3 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r - Karta Nauczyciela określa następująca tabela: L.p Stanowisko Tygodniowy obowiązkowy wymiar godz. 1. Pedagog szkolny 20 2. Logopeda 20 Jedna godzina zajęć wynosi 60 min § 2 Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy Rędziny § 3 Uchwała podlega publikacji w Dzienniku Urzędowym Woj. Śląskiego i wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia z mocą obowiązującą od 1 września 2005 roku. |
|||||||||
Uchwała 9/XX/2005 |
Uchwała Nr XX/9/2005 Rady Gminy Rędziny z dnia 3 lutego 2005r. w sprawie zwolnień z podatku od nieruchomości przedmiotów opodatkowania zajętych na prowadzenie działalności produkcyjnej lub usługowej przez przedsiębiorców tworzących nowe miejsca pracy na terenie Gminy Rędziny Na podst. art. 18 ust.2 pkt 8, art.40 ust.1 i art. 41 ust.1, art. 42 ustawy z dnia 08 marca 1990r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity:Dz.U. z 2001r. Nr 142, poz. 1591, zm. Dz.U. z 2002r. Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558, Nr 113, poz. 984, Nr 214, poz. 1806, Dz.U. z 2003r. Nr 80, poz. 717, Nr 162, poz. 1568, Dz.U. z 2002r. Nr 153, poz. 1271, Dz.U. z 2004r. Nr 102, poz. 1055, Nr 116, poz. 1203, Dz.U. z 2002r. Nr 214, poz. 1806) oraz art. 7 ust.3 ustawy z dnia 12 stycznia 1991r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz.U. z 2002r. Nr 9, poz. 84, Nr 200, poz. 1683, Dz.U. z 2003r. Nr 110, poz. 1039, Nr 203, poz. 1966, Nr 200, poz. zastosowania art. 87 i 88 Traktatu WE w odniesieniu do pomocy w ramach zasady de minimis (Dz.U. WE L 10 z 13.01.2001r.) Rada Gminy Rędziny uchwala co następuje: § 1 1.Zwalnia się z podatku od nieruchomości na zasadach określonych w niniejszej uchwale- grunty, budynki lub ich części i budowle lub ich części zajęte na prowadzenie działalności gospodarczej produkcyjnej lub usługowej przez przedsiębiorców realizujących na terenie Gminy Rędziny nowe inwestycje, którzy: a) podejmują po raz pierwszy działalność gospodarczą na terenie Gminy Rędziny- pod warunkiem utworzenia miejsc pracy o których mowa w § 1 pkt 6 dla osób posiadających status osoby bezrobotnej, stale zamieszkujących na terenie gminy Rędziny. b) już prowadzą działalność gospodarczą na terenie Gminy Rędziny- pod warunkiem utworzenia miejsc pracy o których mowa w § 1 pkt 6 dla osób posiadających status osoby bezrobotnej, stale zamieszkujących na terenie gminy Rędziny. Zwolnienie obejmuje wówczas tylko wyłącznie nową inwestycję tj. nowo nabyte grunty, nowo nabyte lub wybudowane budynki lub ich części i budowle lub ich części przeznaczone na prowadzenie działalności produkcyjnej lub usługowej. 2. Za przedsiębiorców podejmujących działalność gospodarczą po raz pierwszy nie uważa się: a) osób, które podejmują działalność gospodarczą powtórnie zarejestrowaną w przedmiotach opodatkowania, wykorzystywanych przez nich wcześniej do prowadzenia działalności gospodarczej, b) osób podejmujących działalność gospodarczą w przedmiotach opodatkowania wykorzystywanych wcześniej do prowadzenia działalności przez ich współmałżonków, c) osób podejmujących działalność gospodarczą w przedmiotach opodatkowania wykorzystywanych wcześniej przez przedsiębiorcę, w stosunku do którego są oni wstępnymi (np. rodzice, dziadkowie), zstępnymi (np. dzieci, wnukowie), którego są rodzeństwem lub powinowatymi pierwszego stopnia (np. teść, teściowa, zięć, synowa) bądź pozostają z nim w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. 3.Przez „nową inwestycję” dla potrzeb niniejszej uchwały należy rozumieć inwestycję w środki trwałe - związaną z utworzeniem, rozbudową lub nabyciem przedsiębiorstwa, jak również związaną z rozpoczęciem w przedsiębiorstwie działalności obejmującej dokonywanie zasadniczych zmian produkcji, produktu albo procesu produkcyjnego. 4.Zwolnienie nie dotyczy usług developerskich. 5.Zwolnienie dotyczy przedsiębiorców, którzy zrealizowali nową inwestycję, o której mowa w ust. 3 w okresie od 01 października 2004 do roku 30 listopada 2006 roku. 6. Zwolnienie przysługuje: 1. W roku 2005 od miesiąca następującego po miesiącu w którym przedsiębiorca złożył wniosek o zwolnienie z podatku i spełnił wszystkie warunki określone w uchwale - jeśli w wyniku inwestycji utworzono co najmniej trzy miejsca pracy, o których mowa w § 1 ust.1 lit. a i b 2. W roku 2005 i 2006 od miesiąca następującego po miesiącu w którym przedsiębiorca złożył wniosek o zwolnienie z podatku i spełnił wszystkie warunki określone - jeśli w wyniku inwestycji utworzono co najmniej pięć miejsc pracy, o których mowa w § 1 ust.1 lit. a i b dla przedsiębiorców, którzy zatrudnią w realizowanej „nowej inwestycji” ogółem do 30 pracowników ; 3. W roku 2005 od miesiąca następującego po miesiącu w którym przedsiębiorca złożył wniosek o zwolnienie z podatku i spełnił wszystkie warunki określone w uchwale - jeśli w wyniku inwestycji utworzono co najmniej pięć miejsc pracy, o których mowa w § 1 ust.1 lit. a i b 4. W roku 2005 i 2006 od miesiąca następującego po miesiącu w którym przedsiębiorca złożył wniosek o zwolnienie z podatku i spełnił wszystkie warunki określone w uchwale - jeśli w wyniku inwestycji utworzono co najmniej siedem miejsc pracy, o których mowa w § 1 ust.1 lit. a i b dla przedsiębiorców, którzy zatrudnią w realizowanej „nowej inwestycji” ogółem powyżej 30 pracowników. 7.Warunek utworzenia nowych miejsc pracy uważa się za spełniony, jeżeli inwestycja spowodowała wzrost zatrudnienia w stosunku do średniego poziomu zatrudnienia w okresie 6 miesięcy przed dokonaniem inwestycji, przy czym uwzględnia się stan zatrudnienia liczony jako suma osób zatrudnionych na umowę o pracę w przeliczeniu na pełne etaty. W przypadku osób zatrudnionych w niepełnym wymiarze czasu pracy należy miejsca pracy odpowiednio przeliczyć. 8. Zwolnienie od podatku przysługuje, jeżeli zwiększony poziom zatrudnienia zostanie utrzymany przez cały okres zwolnienia. § 2 Kwota zwolnienia z podatku wynosi: - w roku 2005 – 50% należnego podatku - w roku 2006 – 40% należnego podatku
§ 3 1.Wniosek ubiegającego się o zwolnienie winien zawierać: a/ oznaczenie przedsiębiorcy b/ siedzibę lub miejsce zamieszkania c/ określenie przedmiotu prowadzonej działalności d/ miejsce prowadzonej działalności e/ datę rozpoczęcia działalności f/ NIP, Pesel (dla osób fizycznych) g/ oświadczenie o ilości zatrudnionych osób w okresie 6 miesięcy poprzedzających miesiąc złożenia wniosku (w przeliczeniu na pełne etaty) h/ oświadczenie o ilości zatrudnionych osób o których mowa w § 1 ust. 1 uchwały 2. Do wniosku należy dołączyć: - deklarację rozliczeniową (formularz ZUS DRA) za okres 6 miesięcy poprzedzających miesiąc złożenia wniosku z potwierdzeniem jej złożenia w ZUS - zgłoszenie do ubezpieczeń (formularz ZUS ZUA) potwierdzający zatrudnienie osób określonych w § 1 ust.1 uchwały z potwierdzeniem jej złożenia w ZUS - aktualny wypis z rejestru przedsiębiorców lub ewidencji działalności gospodarczej (nie dotyczy przedsiębiorców wpisanych do ewidencji tut. Urzędu) - zaświadczenie z Powiatowego Urzędu Pracy, że osoba zatrudniona posiada status bezrobotnego, - oświadczenie podatnika o wielkości pomocy de minimis otrzymanej w ciągu kolejnych trzech lat poprzedzających dzień złożenia wniosku - dokumenty potwierdzające zrealizowanie „nowej inwestycji „ . 3. W czasie korzystania ze zwolnienia podatnik może wnioskować o zmianę okresu zwolnienia określonego w § 1 ust. 6. 4. Przedsiębiorca, który uzyskał zwolnienie, zobowiązany jest przedkładać kwartalnie dokumenty potwierdzające utrzymanie nowych miejsc pracy . Informację tę należy składać w terminie do 20-stego dnia miesiąca po zakończeniu kwartału. 5.W przypadku utraty warunków uprawniających do zwolnienia, podatnik jest zobowiązany powiadomić pisemnie Urząd Gminy w terminie 14 dni od dnia wystąpienia okoliczności powodujących utratę prawa do zwolnienia. 6.Podatnik korzystający ze zwolnienia traci prawo do przedmiotowego zwolnienia od pierwszego dnia miesiąca, w którym wystąpiły okoliczności powodujące utratę prawa do zwolnienia. 7. Podatnik, który nie dopełnił obowiązku określonego w ust.5 traci prawo do zwolnienia od początku roku podatkowego, w którym wystąpiły okoliczności powodujące utratę tego prawa. 8. W przypadku utraty prawa do korzystania ze zwolnienia podatek staje się natychmiast wymagalny wraz z odsetkami za zwłokę pobieranymi od zaległości podatkowych, liczonymi od ustawowych terminów płatności podatku. 9. Zwolnienia, o których mowa w § 1-2 udzielane są w drodze decyzji Wójta Gminy Rędziny na udokumentowany wniosek Podatnika. § 4 Pomoc udzielana na podstawie niniejszej uchwały jest pomocą de minimis. 1. Udzielanie jej następuje zgodnie z warunkami określonymi w Rozporządzeniu Komisji Europejskiej Nr 69/2001 z dnia 12 stycznia 2001r. w sprawie zastosowania art. 87 i 88 Traktatu WE w odniesieniu do pomocy w ramach zasady de minimis (Dz.U. WE L 10 z 13.01.2001r.)” 2. Udzielona może być wyłącznie przedsiębiorcom, dla których wartość planowanej pomocy de minimis udzielonej na podstawie niniejszej uchwały, łącznie z wartością pomocy de minimis uzyskanej przez danego przedsiębiorcę w różnych formach i z różnych źródeł, w okresie 3 kolejnych lat poprzedzających dzień jej udzielenia, nie przekracza kwoty stanowiącej równowartość 100 tys. euro brutto. 3. Nie może być udzielana w przypadku zatrudniania młodocianych w celu praktycznej nauki zawodu oraz w przypadku przedsiębiorców, którzy zalegają z zapłatą zobowiązań wobec budżetu Gminy Rędziny. § 5
Zastrzega się prawo do kontroli u przedsiębiorcy korzystającego ze zwolnienia. § 6 Traci moc Uchwała Nr 52/XVI/2004 Rady Gminy Rędziny z dnia 23 sierpnia 2004r. w sprawie zwolnień z podatku od nieruchomości przedmiotów opodatkowania zajętych na prowadzenie działalności produkcyjnej lub usługowej przez przedsiębiorców tworzących nowe miejsca pracy na terenie Gminy Rędziny. § 7
Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy Rędziny. § 8 Uchwała niniejsza podlega ogłoszeniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Śląskiego i wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia. |
Uchwała 10/XX/2005 |
UCHWAŁA Nr XX/10/2005 Rady Gminy w Rędzinach z dnia 03 lutego 2005 r. w sprawie: zmiany uchwały nr 27/VI/99 z dnia 11.03.1999 roku w sprawie zasad sprzedaży lokali mieszkalnych stanowiących własność Gminy Rędziny Na podstawie art. 18, ust. 2, pkt 9a ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 zm. Dz. U. z 2002 r. nr 23 poz. 220, nr 62, poz. 558, nr 113, poz. 984, nr 153 poz. 1271, nr 214 poz. 1806, Dz. U. z 2003 r. nr 80 poz. 717), oraz na podstawie art.34 ust.6 w związku z rt.37 ust.2 pkt.1 art. 68 ust. 1 pkt. 7 ustawy z dnia 21.08.1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity Dz. U. z 2004 r. nr 261 poz. 2603/ Rada Gminy w Rędzinach uchwala : § 1 Zmienia się uchwałę nr 27/VI/99 z dnia 11.03.1999 roku w zasad sprzedaży lokali mieszkalnych stanowiących własność Gminy Rędziny w ten sposób, że w § 2 dodaje się zdanie o następującej treści : „ Bonifikata nie ma zastosowania do ceny gruntu związanego z lokalem”. § 2. W pozostałej części uchwała nie uległa zmianie. § 3. Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy. § 4. Uchwała podlega ogłoszeniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Śląskiego i wchodzi w życie po upływie 14 dni od daty ogłoszenia. |
Uchwała 11/XX/2005 |
UCHWAŁA NR XX/11/2005 Rady Gminy Rędziny z dnia 03 lutego 2005 w sprawie : udzielenia pomocy finansowej dla Starostwa Powiatowego w Częstochowie Na podstawie art. 18 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U.z 2001r., Nr 142,poz.1591z późn.zmian.)oraz art.117a ustawy o finansach publicznych /Dz.U.z 2003 nr 15, poz.148 z pózn. zm/ Rada Gminy Rędziny u c h w a l a co następuje: § 1 Udzielić pomocy finansowej w wysokości 200.000 zł. /słownie: dwieście tysięcy złotych/ dla Starostwa Powiatowego w Częstochowie celem współfinansowania następujących zadań drogowych: 1/ na drodze powiatowej DP S-1059 Rudniki Nowe-Kościelec opracowania projektu przebudowy drogi wraz z odwodnieniem, 2/ na drodze powiatowej DP S-1059 DK-1 Kościelec – wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej § 2 Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy. § 3 Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia. |
Zobacz: |
sesja XX . sesja XXI . sesja XXII . sesja XXIII . sesja XXIV . sesja XXV . sesja XXVI . sesja XXVII . sesja XXVIII . |